Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hesková, Marie, 1948- - Author
    1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 - 94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM  
    ISBN 80-7040-719-0
     marketing
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 31.092
    Umístění
    Základy marketingu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněS 31.092 P   

    Title statementZáklady marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol.
    Main entry-name Hesková, Marie, 1948- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004
    Phys.des.94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM
    ISBN80-7040-719-0
    National bibl. num.cnb001582269
    NoteAnglicko-český terminologický a výkladový slovník. 150 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , 339.138 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Základy marketingu
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.