Number of the records: 1  

Inovativní marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kotler, Philip, 1931- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2005 - 199 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-247-0921-X
      Trías de Bes Mingot, Fernando, - Author
     marketing  marketingový management  inovace
     příručky
    Call numberC 317.064
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Inovativní marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 05.06.2024)C 317.064   

    Title statementInovativní marketing : jak krestivním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý]
    Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2005
    Phys.des.199 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-0921-X
    National bibl. num.cnb001446545
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalLateral marketing - new techniques for finding breakthrough ideas
    Another responsib. Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967- (Author)
    Subj. Headings marketing * marketingový management * inovace
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005 , 005 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Inovativní marketing
    Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.