Number of the records: 1  

Dítě, škola a matematika

  1. book

    book


     Hejný, Milan, 1936- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2001 - 192 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7178-581-4
    Pedagogická praxe
      Kuřina, František, - Author
     studium a výuka  didaktika  matematika
     příručky
    Call numberC 302.960
    Umístění 37.02 - Didaktika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 17.06.2024)C 302.960   

    Title statementDítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování / Milan Hejný, František Kuřina
    Main entry-name Hejný, Milan, 1936- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2001
    Phys.des.192 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7178-581-4 Kč 227,00
    National bibl. num.cnb001023754
    Edition Pedagogická praxe (Portál)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Kuřina, František, 1932- (Author)
    Subj. Headings studium a výuka * didaktika * matematika
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 51 , 37.091.3 , 37.02 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.02 - Didaktika
    Document kindBOOKS
    Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.