Number of the records: 1  

Čaroslečna se vrací


  1.  Blacker, Terence, 1948- - Author
    1. vyd. - Praha : Amulet, 2001 - 149 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-86299-67-8
    Klíček
      Ross, Tony, - Illustrator   Berková, Helena - Translator
     publikace pro děti  anglické romány
    Call numberC 160.352 Střední školní věk
    Čaroslečna se vrací
    BranchPlaceInfoSignature
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 160.352 SV   

    Title statementČaroslečna se vrací / Terence Blacker ; ilustroval Tony Ross ; [z anglických originálů ... přeložila Helena Berková]
    Main entry-name Blacker, Terence, 1948- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Amulet, 2001
    Phys.des.149 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-86299-67-8 Kč 149,00
    National bibl. num.cnb000996162
    Edition Klíček (Amulet)
    ContentsZvládnete to, čaroslečno? -- Čaroslečna v přímém přenosu -- Dobře utajená čaroslečna
    OriginalIn control, Ms Wiz?
    Ms Wiz goes live
    Ms Wiz banned!
    Another responsib. Ross, Tony, 1938- (Illustrator)
    Berková, Helena (Translator)
    Z cykluČaroslečna. 2
    Předchází Blacker, Terence. Čaroslečna
    Následuje Blacker, Terence. Čaroslečna na rozcestí
    Form, Genre publikace pro děti * anglické romány
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 82-93 , 821.111-31
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    References (2) - BOOKS
    Z cykluČaroslečna. 2
    Předchází Blacker, Terence Čaroslečna
    Následuje Blacker, Terence Čaroslečna na rozcestí
    Čaroslečna se vrací
    Další veselé příběhy o výjimečné učitelce. Slečna Čarská tentokrát pomocí kouzel zabrání zavření knihovny. Společně s Karolínou a její malou sestřičkou, které hlídá, navštíví televizi, aby zjistily, jak se taková televize dělá. Zaskočí za nemocného ředitele školy Svatého Barnabáše Gilberta a vyřeší nedostatek učitelů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.