Number of the records: 1  

22 věčných zákonů marketingu


  1.  Ries, Al - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1997 - 111 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-85943-39-5
      Trout, Jack - Author
     marketing
     příručky
    Call numberC 288.834
    Umístění
    22 věčných zákonů marketingu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 288.834   

    Title statement22 věčných zákonů marketingu / Al Ries, Jack Trout ; [přeloženo z angličtiny]
    Varying form of titleDvaadvacet věčných zákonů marketingu
    Dvacet dva věčných zákonů marketingu
    Twenty two immutable laws of marketing
    Main entry-name Ries, Al (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 1997
    Phys.des.111 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-85943-39-5
    National bibl. num.cnb000207938
    Original22 immutable laws of marketing
    Another responsib. Trout, Jack (Author)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    22 věčných zákonů marketingu
    Kniha slavných amerických marketingových stratégů a tvůrců koncepce tzv. positioningu je právem považována za jednu z nejlepších příruček praktického marketingu. Na základě dlouhodobých analýz konkrétních marketingových strategií autoři formulují 22 „věčných“ pravidel marketingu, jejichž platnost dokumentují příklady z praxe známých firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.