Number of the records: 1  

Školní parta

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Williamson, Lisa, 1980- - Author
    První vydání - 249 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-271-5358-9
      Bradley, Jess, - Illustrator   Jimel, Šimon - Translator
     anglické romány  dívčí romány  publikace pro děti
    Call numberC 428.007 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 15.09.2025)C 428.007 b   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 428.007 SV   

    Unifikovaný název Best friends. Česky
    Údaje o názvuŠkolní parta. Nejlepší kamarádky / Lisa Williamsonová ; ilustrace Jess Bradleyová ; přeložil Šimon Jimel
    Část názvuNejlepší kamarádky
    Záhlaví-jméno Williamson, Lisa, 1980- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Bambook, 2025
    Fyz.popis249 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-271-5358-9 Kč 329,00
    Číslo nár. bibl.cnb003684226
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky k uživatelskému určeníPro čtenářky od 10 let
    Dal.odpovědnost Bradley, Jess, 1980- (Ilustrátor)
    Jimel, Šimon (Překladatel)
    Z cykluŠkolní parta
    Forma, žánr anglické romány * dívčí romány * publikace pro děti
    Konspekt821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    MDT 821.111-31 , 821-93 , (0:82-31)-055.25
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Druh dok.KNIHY
    Z cykluŠkolní parta
    Lola a Eva jsou nejlepší kamarádky už od dětství. Když zjistí, že v nové škole bude každá chodit do jiné třídy, je to naprostá katastrofa. Lola doufá, že všechno zůstane při starém. Ale doma to je teď pro ni těžké, protože rodiče se rozvádějí a kvůli tomu se musí celá rodina přestěhovat. Eva si navíc najde ve své třídě novou nejlepší kamarádku – otravnou parádnici Kleo. Lola postupně přijde na to, že každá změna není k horšímu a noví kamarádi jí pomůžou překonat starosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.