Number of the records: 1  

Komunikace a interakce v plavecké výuce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hubená, Kristýna, 1987- - Author
    Vydání první - 155 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-5621-2
     plavání  plavecký výcvik  učitel a žák  verbální komunikace  nonverbální komunikace  pedagogika sportu  aplikovaný výzkum
     monografie
    Call numberC 418.748
    Umístění 797.1/.2 - Vodní sporty
    Komunikace a interakce v plavecké výuce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 418.748   

    Title statementKomunikace a interakce v plavecké výuce / Kristýna Hubená
    Main entry-name Hubená, Kristýna, 1987- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023
    Phys.des.155 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-246-5621-2
    National bibl. num.cnb003577089
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings plavání * plavecký výcvik * učitel a žák * verbální komunikace * nonverbální komunikace * pedagogika sportu * aplikovaný výzkum
    Form, Genre monografie
    Conspect797 - Vodní sporty. Letecké sporty
    UDC 797.2 , 797.2.015.134 , 37.064.2 , 316.772.2 , 796/799 , 001.126 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru797.1/.2 - Vodní sporty
    Document kindBOOKS
    Komunikace a interakce v plavecké výuce
    Při procesu edukace je nezbytná komunikace i interakce. Obě tyto složky jsou nutné také při výuce plavání. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je jim nezbytné věnovat zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Ke zkvalitňování těchto didaktických kompetencí je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Tu lze získat pouze kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data o činnosti učitele/instruktora plavání, i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu – žáků/klientů. Spojením těchto dat je možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.