Number of the records: 1  

Woodwalker

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Brandis, Katja, 1970- - Author
    České vydání - 315 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN 978-80-7639-219-9
      Carls, Claudia, - Illustrator   Führmann Vízdalová, Ivana, - Translator
     německé romány  fantasy romány  publikace pro mládež
    Call numberC 417.631 Starší školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 06.12.2024)C 417.631 b   

    Uniform title Feindliche Spuren. Česky
    Title statementWoodwalker. Nepřátelské stopy / Katja Brandisová ; ilustrace Claudia Carlsová
    Portion of titleNepřátelské stopy
    Main entry-name Brandis, Katja, 1970- (Author)
    Edition statementČeské vydání
    PublicationOstrava : Bookmedia, [2023]
    Copyright notice date©2023
    Phys.des.315 stran : ilustrace ; 22 cm
    ISBN978-80-7639-219-9 Kč 329.00
    National bibl. num.cnb003568240
    NotePřeloženo z němčiny, překladatelka u copyrightu: Ivana Führmann Vízdalová
    Users/Intended Audience NotePro děti od 9 let
    Another responsib. Carls, Claudia, 1978- (Illustrator)
    Führmann Vízdalová, Ivana, 1953- (Translator)
    Z cyklu Woodwalker. 5
    Form, Genre německé romány * fantasy romány * publikace pro mládež
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.112.2-31 , 821-93 , (0:82-312.9)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStarší školní věk
    Document kindBOOKS
    Z cyklu Woodwalker. 5
    Na Clearwaterské střední škole je rušno. Všichni žáci se chystají na příjezd kamarádů z Jižní Ameriky a také na blížící se odbornou stáž. Carag se svými kamarády ucítí možnost postavit se Millingovi, který se skrývá za útoky zvířat proti lidem po celém světě. Založí si tajný klub rangerů a své stáže využijí k tomu, aby lidem co nejvíce pomáhali. Dokážou ale napravit škody napáchané tisícovkami Millingových stoupenců? A co se stalo vydře Frankiemu? Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.