Number of the records: 1
Sindelar, Brigitte, 1952- - Author
Vydání šesté - 63 stran : ilustrace ; 23 cm + soubor úkolů (20 nečíslovaných listů : ilustrace)
ISBN 978-80-262-1082-5
Pokorná, Věra - Translator
specifické poruchy učení děti předškolního věku děti školního věku výchova a vzdělávání
metodické příručky praktická cvičeníCall number C 417.206 Umístění 376 - Speciální pedagogika Uniform title Hurra, ich kann's. Česky Title statement Předcházíme poruchám učení : soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě / Brigitte Sindelarová ; z německého originálu Hurra, ich kann's přeložila Věra Pokorná Main entry-name Sindelar, Brigitte, 1952- (Author) Edition statement Vydání šesté Publication Praha : Portál, 2016 Phys.des. 63 stran : ilustrace ; 23 cm + soubor úkolů (20 nečíslovaných listů : ilustrace) ISBN 978-80-262-1082-5 National bibl. num. cnb002791741 Note Název z obálky. Brožura a soubor úkolů na volných listech ve společném papírovém přebalu Another responsib. Pokorná, Věra (Translator)
Subj. Headings specifické poruchy učení * děti předškolního věku * děti školního věku * výchova a vzdělávání Form, Genre metodické příručky * praktická cvičení Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 616.89-008.43 , 316.346.32-053.4 , 316.346.32-053.5 , 37.0 , (072) , (076.5) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS Výzkumy ukazují, že je možné diagnostikovat poruchy učení a chování již v předškolním roce. Pokud má dítě problémy při výuce čtení, psaní a počítání, nacházíme příčiny těchto problémů už tam, kde jsou základy těchto schopností. Podstatné je při tom rozpoznat úroveň "dílčích funkcí", které umožňují přijímání a zpracování nových informací, rozvoj vnímání, paměti, myšlení a řeči. Pokud se tyto funkce nerozvíjejí rovnoměrně a dostatečně, bývají příčinou poruch učení a chování. Jestliže se nám podaří tyto deficity u dítěte rozpoznat dříve, než se u něho poruchy plně projeví, je tu velká šance, že mu umožníme harmonický a bezproblémový vývoj ve škole. Autorka nabízí nejen metodu, jak diagnostikovat deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku, ale i soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě, který tyto dílčí funkce rozvíjí. Jednotlivé úkoly a cvičení předpokládají, že dospělý pracuje s jedním dítětem.??Publikace je tedy určena především rodičům, vychovatelům a psychologům. Pro svoji práci ji však uplatní i učitelky v mateřských školách, speciálních školách a v prvních třídách základních škol. Zdroj anotace: Zbozi.czLoading…
Number of the records: 1