Number of the records: 1  

Předcházíme poruchám učení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sindelar, Brigitte, 1952- - Author
    Vydání šesté - 63 stran : ilustrace ; 23 cm + soubor úkolů (20 nečíslovaných listů : ilustrace)
    ISBN 978-80-262-1082-5
      Pokorná, Věra - Translator
     specifické poruchy učení  děti předškolního věku  děti školního věku  výchova a vzdělávání
     metodické příručky  praktická cvičení
    Call numberC 417.206
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Předcházíme poruchám učení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.12.2024)C 417.206   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 417.206 SV   

    Uniform title Hurra, ich kann's. Česky
    Title statementPředcházíme poruchám učení : soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě / Brigitte Sindelarová ; z německého originálu Hurra, ich kann's přeložila Věra Pokorná
    Main entry-name Sindelar, Brigitte, 1952- (Author)
    Edition statementVydání šesté
    PublicationPraha : Portál, 2016
    Phys.des.63 stran : ilustrace ; 23 cm + soubor úkolů (20 nečíslovaných listů : ilustrace)
    ISBN978-80-262-1082-5
    National bibl. num.cnb002791741
    NoteNázev z obálky. Brožura a soubor úkolů na volných listech ve společném papírovém přebalu
    Another responsib. Pokorná, Věra (Translator)
    Subj. Headings specifické poruchy učení * děti předškolního věku * děti školního věku * výchova a vzdělávání
    Form, Genre metodické příručky * praktická cvičení
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 616.89-008.43 , 316.346.32-053.4 , 316.346.32-053.5 , 37.0 , (072) , (076.5)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Předcházíme poruchám učení
    Výzkumy ukazují, že je možné diagnostikovat poruchy učení a chování již v předškolním roce. Pokud má dítě problémy při výuce čtení, psaní a počítání, nacházíme příčiny těchto problémů už tam, kde jsou základy těchto schopností. Podstatné je při tom rozpoznat úroveň "dílčích funkcí", které umožňují přijímání a zpracování nových informací, rozvoj vnímání, paměti, myšlení a řeči. Pokud se tyto funkce nerozvíjejí rovnoměrně a dostatečně, bývají příčinou poruch učení a chování. Jestliže se nám podaří tyto deficity u dítěte rozpoznat dříve, než se u něho poruchy plně projeví, je tu velká šance, že mu umožníme harmonický a bezproblémový vývoj ve škole. Autorka nabízí nejen metodu, jak diagnostikovat deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku, ale i soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě, který tyto dílčí funkce rozvíjí. Jednotlivé úkoly a cvičení předpokládají, že dospělý pracuje s jedním dítětem.??Publikace je tedy určena především rodičům, vychovatelům a psychologům. Pro svoji práci ji však uplatní i učitelky v mateřských školách, speciálních školách a v prvních třídách základních škol. Zdroj anotace: Zbozi.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.