Number of the records: 1  

Zvířátka z Kouzelného lesa

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Small, Lily - Author
    2. vydání - 110 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-253-5260-1
      Kalinová, Alžběta - Translator
     anglicky psané příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 412.390 Nejmenší čtenáři
    Zvířátka z Kouzelného lesa
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 412.390 ČD   

    Uniform title Poppy the Pony. Česky
    Title statementZvířátka z Kouzelného lesa. Poník Poly / Lily Small ; z anglického originálu Fairy animals - Poppy the pony přeložila Alžběta Kalinová
    Portion of titlePoník Poly
    Main entry-name Small, Lily (Author)
    Edition statement2. vydání
    PublicationPraha : Fragment, 2021
    Phys.des.110 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-253-5260-1 Kč 169,00
    National bibl. num.cnb003351418
    Users/Intended Audience NotePro děti od 5 let
    Another responsib. Kalinová, Alžběta (Translator)
    Z cyklu Zvířátka z Kouzelného lesa. 3
    Form, Genre anglicky psané příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111-32 , 821-93 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Z cyklu Zvířátka z Kouzelného lesa. 3
    Zvířátka z Kouzelného lesa
    Volné pokračování moderních pohádek o Kouzelném lese a zvířátkách, která v něm žijí a mají kouzelné schopnosti. Tentokrát je hlavním hrdinou malý poník.Poly je velice stydlivý poník. Kdykoli na ni někdo promluví, znejistí natolik, že ze sebe nedostane ani slovo. Nemá proto žádné kamarády a je z toho smutná. Jednoho dne narazí na kočičku, která uvízla na stromě. Poly ji zachrání a pomůže jí dolů. Kočička ji na oplátku pozve na piknik s dalšími zvířátky. Přijme Poly lákavé pozvání? Mohla by tam přece poznat nové kamarády... Laskavé příběhy pro nejmenší čtenáře o tom, že pomáhat je krásné. Zdroj anotace: NK ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.