Number of the records: 1  

Jak se stavěly nové divy světa

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bartůněk, Jiří - Author
    První vydání - 47 stran : barevné ilustrace, mapy ; 33 cm
    ISBN 978-80-00-06935-7
      Velčovský, Tom - Author   Šrámek, Jan, - Illustrator
     architektonické památky  monumentální stavby
     populárně-naučné publikace  obrazové publikace  publikace pro děti
    Call numberB 60.700
    Umístění 72.0 - Teorie architektury. Dějiny architektury. Slohy a styly
    Jak se stavěly nové divy světa
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 60.700 b   
    Suché Vrbné k vypůjčeníB 60.700 SV   

    Title statementJak se stavěly nové divy světa / napsali Jiří Bartůněk a Tom Velčovský ; ilustroval Jan Šrámek
    Portion of titleNové divy světa
    Main entry-name Bartůněk, Jiří (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationV Praze : Albatros, 2022
    Phys.des.47 stran : barevné ilustrace, mapy ; 33 cm
    ISBN978-80-00-06935-7 Kč 269,00
    National bibl. num.cnb003492688
    NotePro nakladatelství Albatros ve společnosti Albatros Media a.s. připravilo nakladatelství B4U Publishing
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 9 let
    Another responsib. Velčovský, Tom (Author)
    Šrámek, Jan, 1983- (Illustrator)
    Subj. Headings architektonické památky - země světa * monumentální stavby - země světa
    Form, Genre populárně-naučné publikace * obrazové publikace * publikace pro děti
    Conspect72 - Architektura
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 72:904 , 69.03-022.57 , (100) , (0.062) , (084.11) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru72.0 - Teorie architektury. Dějiny architektury. Slohy a styly
    Document kindBOOKS
    Jak se stavěly nové divy světa
    Průřez světovou architekturou, která ovlivnila další umělecké směřování. Stavby z rozličných historických období i rozdílných kultur. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.