Number of the records: 1  

Firmy lákají posily už v deváté třídě

  1. article

    article


     Bělský, Michal - Author
    Jihočeský kraj (Česko : 2000-). Krajský úřad Groz-Beckert Czech (firma) Střední odborná škola strojní a elektrotechnická (Velešín, Česko) ZVVZ (firma) Integrovaná střední škola a odborné učiliště (Milevsko, Česko) Střední průmyslová škola (Volyně, Česko) Česko. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Základní škola Hlinecká (Týn nad Vltavou, Česko)
    2022
     trh práce  technické a dělnické profese  technické vzdělávání  střední odborné školy  střední průmyslové školy  střední odborná učiliště  podniky  regionální spolupráce  uplatnění absolventů
     Čechy jižní (Česko)
    Title statementFirmy lákají posily už v deváté třídě : absolventů technických oborů je v kraji dál nedostatek. Kapacity škol navýšit nelze, firmy hledají zájemce brzy / Michal Bělský
    Main entry-name Bělský, Michal (Author)
    Source document Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání. -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 33, č. 219 (19.09.2022), s. 13.
    Subj. Headings Jihočeský kraj (Česko : 2000-). Krajský úřad * Groz-Beckert Czech (firma) * Střední odborná škola strojní a elektrotechnická (Velešín, Česko) * ZVVZ (firma) * Integrovaná střední škola a odborné učiliště (Milevsko, Česko) * Střední průmyslová škola (Volyně, Česko) * Česko. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy * Základní škola Hlinecká (Týn nad Vltavou, Česko) * 2022 * trh práce - 2022 * technické a dělnické profese * technické vzdělávání - Česko * střední odborné školy - Česko * střední průmyslové školy - Česko * střední odborná učiliště - Česko * podniky - Česko * regionální spolupráce - Česko * uplatnění absolventů - Česko * Čechy jižní (Česko)
    Conspect377 - Odborné vzdělávání
    UDC 62:331.542 , (437.31-13) , (437.1-13) , 339.922 , 332.133.44 , 334.72 , 377.36 , 373.5:6 , 373.5-021.321 , 377:62 , 331.5
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindARTICLES
    References - Source document
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.