Number of the records: 1  

Já už nemůžu, paní učitelko

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Březinová, Jana, 1980- - Author
    Vydání první - 99 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-88429-28-9
     učitel a žák  děti školního věku  krizové situace  krizová intervence  školní psychologie  školství
     příručky  případové studie
    Call numberC 407.074
    Umístění 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 407.074 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 407.074   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 407.074 b   

    Title statementJá už nemůžu, paní učitelko : jak rozpoznat a řešit krizové situace ve škole / Jana Březinová
    Main entry-name Březinová, Jana, 1980- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationV Praze : Pasparta, 2022
    Phys.des.99 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-88429-28-9
    National bibl. num.cnb003426217
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings učitel a žák * děti školního věku * krizové situace * krizová intervence * školní psychologie * školství - Česko
    Form, Genre příručky * případové studie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.064.2 , 316.346.32-053.5 , 364.6-022.258 , 364-782-022.326.5 , 37.013.77 , 37.09 , (437.3) , (035) , (078.7)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova
    Document kindBOOKS
    Já už nemůžu, paní učitelko
    Já už nemůžu, paní učitelko
    Publikace si klade za cíl souhrnně a přehledně popsat nejčastější krizové situace ve škole a zaměřit se především na jejich možné řešení, zvládání a postupy, které jsou úkolem školy jako instituce a pedagogů jako profesionálů.Nabízí tzv. „užitečná vodítka pro praxi“ a doplňuje je praktickými ukázkami rozhovorů ve fázi, ve které je může řešit jakýkoliv odborný pracovník školy, nejen školní psycholog nebo psychoterapeut. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.