Number of the records: 1  

Jak to vidím já

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Grandin, Temple, 1947- - Author
    Vydání druhé (v Euromedia Group první) - xvi, 451 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN 978-80-242-7858-2
      Attwood, Tony, - Author of introduction   Čtrnáct, Marek - Translator
     osoby s autismem  děti s autismem  autismus  Aspergerův syndrom  každodenní život  výchova a vzdělávání
     příručky
    Call numberC 404.963
    Umístění 616.89 - Psychiatrie. Autismus
    Jak to vidím já
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 404.963 a   

    Uniform title Way i see it. Česky
    Title statementJak to vidím já : osobní pohled na autismus a Aspergerův syndrom / Temple Grandin ; s předmluvou Tonyho Attwooda ; z anglického originálu The way I see it ... přeložil Marek Čtrnáct
    Main entry-name Grandin, Temple, 1947- (Author)
    Edition statementVydání druhé (v Euromedia Group první)
    PublicationPraha : Euromedia Group, 2022
    Phys.des.xvi, 451 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    ISBN978-80-242-7858-2
    National bibl. num.cnb003367922
    Note"Sběratelská edice, revidovaná a rozšířená"
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Another responsib. Attwood, Tony, 1952- (Author of introduction)
    Čtrnáct, Marek (Translator)
    Subj. Headings osoby s autismem * děti s autismem * autismus * Aspergerův syndrom * každodenní život * výchova a vzdělávání
    Form, Genre příručky
    Conspect616.89 - Psychiatrie
    UDC 316.344.6-056.36 , 316.344.6-056.36-053.2 , 616.896 , 616.89-008.45 , 316.728 , 379.8+37 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru616.89 - Psychiatrie. Autismus
    Document kindBOOKS
    Jak to vidím já
    Souhrn faktů o problémech dětí s poruchou autistického spektra a doporučení, jak s nimi zacházet. Autorka sama trpí autismem a vychází z vlastní zkušenosti. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.