Number of the records: 1  

Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím 2. stupeň ZŠ

  1. Title statementMami, tati, já těm zlomkům nerozumím 2. stupeň ZŠ
    Main entry-name Budínová, Irena (Author)
    PublicationPraha (Česko) : Albatros Media, 2021
    Phys.des.72
    ISBN9788026608035
    9788026608073
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Subj. Headings matematika * zlomky * učivo základních škol
    Form, Genre učebnice základních škol
    Conspect51 - Matematika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 373.3.016 , 511.13 , 51 , (075.2)
    CountryČesko
    Document kindBOOKS
    Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím 2. stupeň ZŠ
    Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí Jak na problémy s počítáním se zlomky? Jak pomoci dítěti, které např. neustále chybuje při sčítání zlomků a součet čitatelů lomí součtem jmenovatelů zlomků? Jak vysvětlit dělení zlomků? Jaký je vztah mezi zlomky, desetinnými čísly a racionálními čísly? Na tyto otázky dává odpověď druhý díl publikace „Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím“. Postupně a názorně jsou vysvětlovány procesy krácení a rozšiřování zlomků, v metodických řadách pak operace sčítání, odčítání, násobení a dělení zlomků. Učivo je procvičováno na příkladech i slovních úlohách. Hravou a příjemnou formou přispívá publikace k tomu, aby se děti mohly zbavit problémů při počítání se zlomky a při pochopení tohoto důležitého učiva. Pokud se dětem podaří zvládnout učivo o zlomcích, nemusí mít v budoucnu problémy při úpravách algebraických výrazů, ale i s rovnicemi a v dalším matematickém učivu, jako je např. kombinatorika nebo pravděpodobnost. - RNDr. Růžena Blažková, CSc., Katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Mgr. Irena Budínová, Ph.D.: Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, ale také se snaží hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.