Number of the records: 1  

Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím 1 stupeň ZŠ

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Budínová, Irena - Author
    40
    ISBN 9788026607953, ISBN 9788026607991
     matematika  zlomky  učivo základních škol
     učebnice základních škol
    Umístění
    Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím 1 stupeň ZŠ
    Title statementMami, tati, já těm zlomkům nerozumím 1 stupeň ZŠ
    Main entry-name Budínová, Irena (Author)
    PublicationAlbatros Media a.s. 2015
    ManufactureEdika
    Phys.des.40
    ISBN9788026607953
    9788026607991
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Subj. Headings matematika * zlomky * učivo základních škol
    Form, Genre učebnice základních škol
    Conspect51 - Matematika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 373.3.016 , 511.13 , 51 , (075.2)
    CountryČesko
    Document kindBOOKS
    Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím 1 stupeň ZŠ
    Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí Co je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat. V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního). Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy. Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy. - RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Mgr. Irena Budínová, Ph.D. Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, snaží se hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.