Number of the records: 1  

Pečují o hrob zakladatele školy

  1. article

    article


     Pelíšek, Antonín, 1952- - Author
      Lundák, Petr, - Photographer
     Koch, Matthias, 1840-1926
    Gymnázium Česká a Olympijských nadějí (České Budějovice, Česko) Hřbitov sv. Otýlie (České Budějovice, Česko) České Budějovice (Česko). Magistrát
    2021
     ředitelé škol  středoškolští učitelé  školní budovy  gymnázia  středoškolští studenti  hřbitovy  hrobky  obnova a rekonstrukce památek  pietní akty
     České Budějovice (Česko)
    Title statementPečují o hrob zakladatele školy : studenti Gymnázia Česká v krajském městě čistí hrobku Matthiase Kocha / Antonín Pelíšek ; foto: Petr Lundák, MAFRA
    Main entry-name Pelíšek, Antonín, 1952- (Author)
    Phys.des.Ilustrace
    Note1 fotografie
    Another responsib. Lundák, Petr, 1983- (Photographer)
    Source document Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání. -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 32, č. 221 (23.09.2021), s. 17.
    Subj. Headings Koch, Matthias, 1840-1926 * Gymnázium Česká a Olympijských nadějí (České Budějovice, Česko) * Hřbitov sv. Otýlie (České Budějovice, Česko) * České Budějovice (Česko). Magistrát * 2021 * ředitelé škol - Čechy jižní (Česko) - 19.-20. století * středoškolští učitelé - Čechy jižní (Česko) - 19.-20. století * školní budovy - Čechy jižní (Česko) * gymnázia - Čechy jižní (Česko) * středoškolští studenti - Čechy jižní (Česko) * hřbitovy - Čechy jižní (Česko) * hrobky - Čechy jižní (Česko) * obnova a rekonstrukce památek - Čechy jižní (Česko) * pietní akty - Čechy jižní (Česko) - 2021 * České Budějovice (Česko)
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 7.025.3/.4 , (437.31-13) , (437.1-13) , 718 , 726.821 , 373.5.011.3-052 , 373.5-021.311 , 727.1 , 373.5/.6.011.3-051 , 37.091.12-057.177.3 , (437.319) , (437.19)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindARTICLES
    References - Source document
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.