Number of the records: 1
Špaček, Ladislav, 1949- - Author
Vydání druhé, revidované a doplněné - 373 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 26 cm
ISBN 978-80-242-7366-2
Universum
Ťavodová, Naděžda - Translator
manažerská etiketa etiketa manažerská komunikace
příručkyCall number B 59.340 Umístění 395 - Etiketa. Společenské chování Title statement Byznys etiketa a komunikace : jak být úspěšným manažerem, politikem, realitním makléřem, finančním poradcem, úředníkem veřejné správy / Ladislav Špaček ; fotografie v příloze Naděžda Ťavodová Main entry-name Špaček, Ladislav, 1949- (Author) Edition statement Vydání druhé, revidované a doplněné Publication Praha : Euromedia Group, 2021 Phys.des. 373 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 26 cm ISBN 978-80-242-7366-2 National bibl. num. cnb003310274 Edition Universum (Euromedia Group) Another responsib. Ťavodová, Naděžda (Translator)
První vydání vyšlo pod názvem Business etiketa a komunikace. Špaček, Ladislav
Subj. Headings manažerská etiketa * etiketa * manažerská komunikace Form, Genre příručky Conspect 395 - Společenské chování. Etiketa UDC 395 , 395:658 , 005.57 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 395 - Etiketa. Společenské chování Document kind BOOKS Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o vyjednávání a jeho taktice, o dovednosti, jak účinně prezentovat. Nechybějí kapitoly o jazykové stránce veřejných projevů a rétorice. Manažeři a politikové uvítají i kapitoly o komunikaci s médii. Kniha poslouží jako praktické kompendium zahrnující všechny poznatky z oboru etikety a komunikačních dovedností. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1