Number of the records: 1
Hábl, Jan, 1975- - Author
118, 143 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-647-5443-5
filozofie výchovy dobro pravda lidská přirozenost charakter
monografieCall number C 398.774 Umístění 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova Branch Place Info Signature Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 11.10.2024) C 398.774
Údaje o názvu Na dveře klepe smrt / Peter James Záhlaví-jméno James, Peter, 1948- (Autor) Nakladatel Praha : Tympanum, s.r.o., 2019 Copyright ℗2019 Fyz.popis 2 audiodisky (16 hod., 8 min.) ; 12 cm Číslo nár. bibl. cnb003146569 Poznámky Nahrávka vznikla podle stejnojmenné knihy vydané nakladatelstvím Brána, a.s. v roce 2017. Z anglického originálu přeložil Stanislav Pavlíček. Nezkrácená verze. Název z disku Poznámky k uživatelskému určení Pro čtenáře od 15 let Dal.odpovědnost Pavlíček, Stanislav, 1973- (Překladatel)
Lukášek, Jiří (Režisér)
Siničák, Martin, 1980- (Účinkující)
Kittchen 1978- (hudebník), (Skladatel)
Z cyklu Superintendent Roy Grace zasahuje
Údaje o názvu Na charakteru záleží : je možné naučit dobru? ; Na charakteru záleží : problém učitelnosti dobra / Jan Hábl Část názvu Je možné naučit dobru? Záhlaví-jméno Hábl, Jan, 1975- (Autor) Nakladatel Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2020 Fyz.popis 118, 143 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-647-5443-5 Číslo nár. bibl. cnb003302647 Poznámky Experimentální kniha obsahuje jedno dílo napsané jednou jako čtivější, podruhé jako odborný text, rozlišeno podnázvem. Druhý text tištěn zvratmo včetně vlastní titulní stránky Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla filozofie výchovy * dobro * pravda * lidská přirozenost * charakter Forma, žánr monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.013.73 , 111.84 , 165.023.1 , 159.923-021.411 , 17.021.2 , 159.923.3 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova Druh dok. KNIHY Zápletka knihy je zřejmá – jde o charakter. Pokud vám záleží na charakteru vašich dětí nebo dokonce vašem vlastním, mohlo by to být i napínavé. Naučit dítě číst, psát, počítat nebo třeba kotoul letmo představuje určité didaktické umění ze strany učitele. Současná pedagogika je v tomto ohledu značně pokročilá. Vyvinula nespočet vynikajících metodických strategií, jak dětem předat informace, fakta, poznatky a dovednosti. Co ale pedagogice dělá problém, je výchova charakteru nebo učení dobru. Bylo to tak odnepaměti, dnes obzvlášť. Od vypuknutí vědecko-technické revoluce jsme jako lidstvo urazili ohromný kus cesty v oblasti poznání, a to se promítlo do obsahu výchovy a vzdělávání. Množství informací, které si děti musejí osvojit, je tak přemáhající, že není čas „pěstovat mravy“. Teoreticky víme, že výchova a vzdělávání by neměly být pouze o předávání poznatků. V každé příručce typu Úvod do pedagogiky, Základy pedagogiky apod. se dočteme, že kromě předávání poznatků musíme formovat také morálně-volní složku charakteru. Musíme učit dobru. Umíme to ale? Jde to vůbec? Existuje na to nějaká metoda? Co k tomu řekli velcí vychovatelé před námi – Sokrates, Komenský, Rousseau a jiní? Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1