Number of the records: 1  

Anatomie rozhodování

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Shotton, Richard - Author
    211 stran ; 20 cm
    ISBN 978-80-7642-548-4
    Via
      Paterová, Kateřina - Translator
     rozhodování  spotřebitelé  spotřebitelské chování  marketing  rozvoj osobnosti
     příručky
    Call numberC 398.274
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Anatomie rozhodování
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 398.274   

    Uniform title Choice factory. Česky
    Title statementAnatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová
    Main entry-name Shotton, Richard (Author)
    PublicationPraha : Dobrovský s.r.o., 2020
    Phys.des.211 stran ; 20 cm
    ISBN978-80-7642-548-4
    National bibl. num.cnb003181420
    Edition Via (Dobrovský)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Paterová, Kateřina (Translator)
    Subj. Headings rozhodování * spotřebitelé * spotřebitelské chování * marketing * rozvoj osobnosti
    Form, Genre příručky
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 159.955.5 , 366-05 , 366.1 , 339.138 , 159.923.5 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Anatomie rozhodování
    ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.