Number of the records: 1  

Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Fasnerová, Martina - Author
    1. vydání - 137 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-5610-2
    Monografie
      Fasnerová, Martina.
     čtenářská gramotnost  čtení  vyučovací metody  základní školy  pedagogický výzkum
     kolektivní monografie
    Call numberC 396.792
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 396.792   

    Title statementAspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy / Martina Fasnerová a kol.
    Main entry-name Fasnerová, Martina (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019
    Phys.des.137 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-244-5610-2
    National bibl. num.cnb003171923
    Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Monografie
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib.Navazuje na:  Fasnerová, Martina. Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy
    Another responsib. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Publisher)
    Navazuje na Fasnerová, Martina. Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
    Subj. Headings čtenářská gramotnost * čtení * vyučovací metody * základní školy - Česko * pedagogický výzkum - Česko
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 028.1 , 37.016:028-028.31 , 37.091.3 , 373.3 , 37.012 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    References (1) - BOOKS
    Navazuje na Fasnerová, Martina Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
    Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
    Publikace navazuje svým obsahem na monografii Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy, která vyšla v roce 2017. Obsahuje výzkumné šetření, které se zabývalo korelací vyučovací metody prvopočátečního čtení a psaní a úrovně čtenářské gramotnosti na konci druhého ročníku základní školy. Bylo zjišťováno, zda výběr vyučovací metody (analyticko-syntetická, genetická) ovlivňuje úroveň čtenářské gramotnosti, zejména v oblasti porozumění textu, orientace v textu a vysuzování závěrů. Uvedené oblasti čtenářské gramotnosti byly zjišťovány prostřednictvím didaktického testu a výsledky byly statisticky vyhodnoceny a okomentovány. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.