Number of the records: 1  

Výchovné poradenství

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Mertin, Václav, 1951- - Author
    3., aktualizované vydání - 397 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-7598-174-5
      Krejčová, Lenka - Author
     výchovné poradenství
     kolektivní monografie  příručky
    Call numberC 394.385
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Výchovné poradenství
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 394.385 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 394.385   

    Title statementVýchovné poradenství / Václav Mertin, Lenka Krejčová a kolektiv
    Main entry-name Mertin, Václav, 1951- (Author)
    Edition statement3., aktualizované vydání
    PublicationPraha : Wolters Kluwer, 2020
    Phys.des.397 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-7598-174-5
    National bibl. num.cnb003070775
    NoteObsahuje rejstřík. Kniha je dostupná také v ASPI a jako e-kniha
    Another responsib. Krejčová, Lenka (Author)
    Subj. Headings výchovné poradenství - Česko
    Form, Genre kolektivní monografie * příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC (437.3) , 37.048.3 , (048.8:082) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Výchovné poradenství
    Co vše obnáší práce výchovného poradce? V čem se liší od práce řadového učitele? Co od výchovného poradce mohou čekat vedení školy, kolegové, žáci a jejich rodiče? Co znamená, když se řekne poruchy chování, poruchy autistického spektra, poruchy učení, lehká mentální retardace apod.? Jak komunikovat v roli poradce s klienty? Jak odlišit roli učitele a roli výchovného poradce? Jak pomoci klientům, když každý přichází s jinou zakázkou? Které zákony, vyhlášky a další prováděcí pokyny souvisejí s prací výchovného poradce a co říkají? Jak vytvořit individuální vzdělávací plán? Co obnáší individuální výchovný plán? Provádí výchovný poradce také diagnostiku? A jakou? Kdo může nabídnout výchovnému poradci pomocnou ruku, když práce s klientem přesahuje jeho možnosti či kompetence? Kam klienty odkázat? Jaké vzdělávání je pro výchovné poradce nezbytné? A které se může hodit? Publikace odpovídá na všechny uvedené dotazy i mnohé další a snaží se být průvodcem a oporou výchovným poradcům základních i středních škol, kterých je v České republice v současné době dohromady více než šest tisíc. V každé musí působit výchovný poradce, některé mají i více než jednoho pracovníka na této pozici. Třetí, rozšířené a aktualizované vydání nabízí informace o tématech, o nichž se v současné společnosti stále více diskutuje a mají své místo i ve školním prostředí (např. střídavá péče, stejnopohlavní rodiny), rozšiřuje informace o spolupracujících institucích (OSPOD), zcela nově je zpracováno téma kariérového vzdělávání a kariérového poradenství a samozřejmě jsou aktualizovány všechny údaje související s legislativou, která se ve vztahu k výchovnému poradenství od předchozího vydání významně proměnila. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.