Number of the records: 1  

Články pedagogické


  1.  Tolstoj, Lev Nikolajevič, 1828-1910 - Author
    250 stran : ilustrace
    Knihovna pedagogických klasiků ; Příloha Věstníku Dědictví Komenského v Praze ;
      Mauer, Jan, - Translator - Other   Startl, Jaroslav, - Translator - Other   Velemínský, Karel, - Translator - Other
     Tolstoj, Lev Nikolajevič, 1828-1910
    19.-20. století
     ruští spisovatelé  pedagogové  názory a postoje  pedagogika  výchova a vzdělávání
     stati  ruské povídky  výbory
    Call numberC 24.043/2
    Umístění
    Články pedagogické
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )jen prezenčněC 24.043/2   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementČlánky pedagogické. Díl II, Pedagogické stati z r. 1862. Práce žáků jasnopoljanských / L.N. Tolstoj ; přeložili a poznámkami opatřili J. Mauer, J. Startl a K. Velemínský
    Portion of titlePedagogické stati z r. 1862
    Práce žáků jasnopoljanských
    Main entry-name Tolstoj, Lev Nikolajevič, 1828-1910 (Author)
    PublicationV Praze : nákladem Dědictví Komenského, 1914
    ManufactureDr. Ed. Grégr a syn
    Phys.des.250 stran : ilustrace
    National bibl. num.cnb001505888
    Edition Knihovna pedagogických klasiků
    Příloha Věstníku Dědictví Komenského v Praze
    NoteObsahuje rejstřík
    Another responsib. Mauer, Jan, 1878-1937 (Translator) (Other)
    Startl, Jaroslav, 1889-1968 (Translator) (Other)
    Velemínský, Karel, 1880-1934 (Translator) (Other)
    Subj. Headings Tolstoj, Lev Nikolajevič, 1828-1910 * 19.-20. století * ruští spisovatelé * pedagogové - Rusko * názory a postoje * pedagogika - Rusko * výchova a vzdělávání - Rusko
    Form, Genre stati * ruské povídky * výbory
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 821.161.1-051 , 37.011.3-051 , 316.64 , 37.01 , 37.0 , (470+571) , (049) , 821.161.1-32 , (082.21)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Články pedagogické
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.