Number of the records: 1  

Co často zajímá rodiče a učitele dětí s Aspergerovým syndromem

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pešek, Roman - Author
    2. vydání - 99 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-88163-65-7
     Aspergerův syndrom  výchova dítěte  rodiče a děti  poruchy chování
     příručky
    Call numberC 372.975
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Co často zajímá rodiče a učitele dětí s Aspergerovým syndromem
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 372.975 a   

    Title statementCo často zajímá rodiče a učitele dětí s Aspergerovým syndromem : nebojujte s těmito dětmi, učte se s nimi "tančit" / Roman Pešek
    Spine TitleCo často zajímá rodiče a učitele
    Main entry-name Pešek, Roman (Author)
    Edition statement2. vydání
    PublicationPraha : Pasparta, [2017]
    Copyright notice date©2017
    Phys.des.99 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-88163-65-7
    National bibl. num.cnb002909748
    Note"Vydání druhé, v Pasparta Publishing vydání první"--Tiráž
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings Aspergerův syndrom * výchova dítěte * rodiče a děti * poruchy chování
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 616.89-008.45 , 37.03-053.2 , 173.5/.7 , 616.89-008.447 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Co často zajímá rodiče a učitele dětí s Aspergerovým syndromem
    Publikace je určena především rodičům, učitelům a jiným odborníkům, kteří pečují o děti a dospívající s Aspergerovým syndromem. V úvodu čtenář nalezne charakteristiku těchto osob. Následně se autor zabývá častými problémy, které se u lidí s Aspergerovým syndromem objevují. Poté navazují doporučení, jak jim pomoci tyto potíže zvládnout. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.