Number of the records: 1  

Finanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bertl, Ivan, 1965- - Author
    První vydání - 176 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-905460-3-5
    Česká a slovenská andragogika ;
     gramotnost  finanční gramotnost  psychodidaktika  vzdělávání dospělých  celoživotní vzdělávání  sociální výzkum
     monografie
    Call numberC 370.165
    Umístění 374 - Mimoškolní výchova. Vzdělávání dospělých
    Finanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 370.165   

    Title statementFinanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých : andragogické, metodické a psychologické souvislosti / Ivan Bertl
    Main entry-name Bertl, Ivan, 1965- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Česká andragogická společnost, 2016
    Phys.des.176 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-905460-3-5
    National bibl. num.cnb002830655
    Edition Česká a slovenská andragogika ; 11
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings gramotnost * finanční gramotnost * psychodidaktika * vzdělávání dospělých * celoživotní vzdělávání * sociální výzkum
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.014.22 , 37.03:336 , 37.02:159.9 , 374.7 , 37.0-022.324 , 303 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru374 - Mimoškolní výchova. Vzdělávání dospělých
    Document kindBOOKS
    Finanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých
    Seznamte se se základními principy světa financí a investic, odhalte problematiku časové hodnoty peněz, zorientujte se v lákavých nabídkách spoření či půjček, naučte se spořit na důchod či investovat. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.