Number of the records: 1  

Jak se domluvit s tygrem, aneb, Učíme se tygrijsky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kopsová, Kamila, 1981- - Author
    1. vydání - 63 stran : barevné ilustrace ; 21 cm + 12 karet
    ISBN 978-80-266-1046-5
      Kops, Petr, - Author
     komunikace (sdělování)  komunikační výchova  rodiče a děti
     příručky
    Call numberC 369.782
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 369.782 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 17.06.2024)C 369.782 b   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 24.06.2024)C 369.782 b1   
    Na Sadech - dětské vyžádáno (do 03.06.2024)C 369.782 b2   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 369.782 SV   

    Title statementJak se domluvit s tygrem, aneb, Učíme se tygrijsky / Kamila a Petr Kopsovi
    Portion of titleUčíme se tygrijsky
    Main entry-name Kopsová, Kamila, 1981- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationBrno : Edika, 2016
    Phys.des.63 stran : barevné ilustrace ; 21 cm + 12 karet
    ISBN978-80-266-1046-5
    National bibl. num.cnb002843881
    Another responsib. Kops, Petr, 1965- (Author)
    Subj. Headings komunikace (sdělování) * komunikační výchova * rodiče a děti
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 316.77 , 316.77:37.016 , 316.362.1-055.52-055.62 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    References (1) - ARTICLES
    Potřeba komunikovat je přirozenou potřebou všech lidí. Přímo ovlivňuje nás a lidi v okolí. Úspěšná komunikace přispívá ke spokojenému a pohodovějšímu životu. Rodíme se ale s velmi omezenými komunikačními schopnostmi a hlavně s určitými vrozenými komunikačními typy. Tato kniha vám pomůže vyznat se v komunikačních typech, zejména u dětí. Pochopíte, jak ovlivňují člověka již od dětství a budete moci tuto znalost využít v běžném životě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.