Number of the records: 1  

Tarzan


  1. 1 DVD video (85 min.) : zvukový, barevný ; 12 cm + 1 DVD video  
    8595165322538
      Burroughs, Edgar Rice, - Bibliographic antecedent   Buck, Chris, - Director   Lima, Kevin, - Director
     zvířata  filmové pohádky  hudební filmy
     DVD  filmy pro děti a mládež  animované filmy  dobrodružné filmy
    Call numberHDVD 921/1
    Tarzan
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( hudební )k vypůjčeníHDVD 921/1   

    Údaje o názvuTarzan / režie Kevin Lima, Chris Buck
    DistributorPraha : Magic Box, [2015]
    Fyz.popis1 DVD video (85 min.) : zvukový, barevný ; 12 cm + 1 DVD video
    PoznámkyNámět Edgar Rice Burroughs
    Další poznámkaFilm vyroben v roce 1999
    Poznámky k uživatelskému určeníPřístupné bez omezení
    Jazyková pozn.Jazykové verze v Dolby Digital 5.1: čeština, slovenština, angličtina, maďarština ; titulky české, slovenské, anglické, maďarské
    Dal.odpovědnost Burroughs, Edgar Rice, 1875-1950 (Bibliografický předchůdce)
    Buck, Chris, 1960- (Režisér)
    Lima, Kevin, 1962- (Režisér)
    Předmět.hesla zvířata * filmové pohádky * hudební filmy
    Forma, žánr DVD * filmy pro děti a mládež * animované filmy * dobrodružné filmy
    Konspekt791 - Film. Cirkus. Lidová zábava
    MDT 791.221.1 , 791.225:82-34 , 592/599 , 636.1/.9 , (084.122.053.2) , (084.122)791.228 , (084.122)791.221.5
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Videozáznamy
    Tarzan
    Disneyho úžasná animovaná adaptace klasického příběhu začíná, když gorilí rodina uprostřed džungle adoptuje opičího chlapce Tarzana. Přestože je Tarzan často vůdcem gorilí smečky odstrkován, ostatní gorily Tarzana přijmou a vychovávají ho, jako by byl jedním z nich. Společně s hubatou gorilí kamarádkou Terk a neurotickým slonem Tantorem se Tarzan učí obratnostem v karunách stromů a přežití v království zvířat. Jeho dva světy se protnou, když se objeví lidé, a Tarzan si musí vybrat mezi "civilizovaným" životem po boku krásné Jane nebo životem, který zná a miluje se svojí gorilí rodinou
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.