Number of the records: 1  

Média a my

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Ježek, Vlastimil, 1963- - Author
    1. vyd. - V Praze : Akademie múzických umění, 2014 - 145 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7331-304-3 (brož.)
    Management umění - umění managementu ;
      Jirák, Jan, - Author
     masmédia  masmédia
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 359.417
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Média a my
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.417   

    Title statementMédia a my / Vlastimil Ježek, Jan Jirák
    Main entry-name Ježek, Vlastimil, 1963- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Praze : Akademie múzických umění, 2014
    Phys.des.145 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-7331-304-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002624491
    Edition Management umění - umění managementu ; 4
    NoteNa obálce nad názvem: Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta, katedra produkce
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Jirák, Jan, 1958- (Author)
    Another responsib. Akademie múzických umění v Praze. Katedra produkce (Other)
    Subj. Headings masmédia * masmédia - Česko
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 316.774 , (437.3) , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Média a my
    Média a my - Vlastimil Ježek, Jan Jirák. Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu, který má mít současně propedeutický charakter, a přitom vycházet vstříc potřebám a zájmům uměleckého oboru. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby, nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam pečlivě vybrané doporučené literatury a ucelený přehled pramenů ke studiu médií a mediální legislativy České republiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.