Number of the records: 1
Když se školy učí
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2013 - 196 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-210-6130-9 (brož.)
Pol, Milan, - Author
management školy učící se organizace základní školy
kolektivní monografieCall number C 358.730 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Když se školy učí / Milan Pol ... [et al.] Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2013 Fyz.popis 196 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-210-6130-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002461830 Poznámky 500 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Pol, Milan, 1961- (Autor)
Předmět.hesla management školy * učící se organizace * základní školy - Česko Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 37.091:005.25 , 005.336.4 , 373.3 , (437.3) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY
Ferda, František, 1915-1991 - Autor
Vyd. 1. - [Brno] : Lynx, 2013 - 111 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
ISBN 978-80-86787-67-1 (brož.)
Ferda, František, 1915-1991
20. století 1915-1991Publikace se zabývá organizačním učením ve školách. Autoři nejdříve zmapovali dosavadní výzkumy a teorie spojené s organizačním učením obecně a specificky pak s organizačním učením ve školním prostředí – o tom pojednávají v úvodní kapitole. Poté informují o empirickém výzkumu, který se znalostí teorie a výzkumů provedli na základních školách v České republice. Pro tento účel byl využit smíšený výzkumný design – v kvalitativní fázi šlo o vícečetnou případovou studii, kvantitativní fáze proběhla cestou dotazníkového šetření. Tím se podařilo získat řadu významných poznatků o procesech organizačního učení a jejich vedení a řízení. Další části publikace tak přinášejí informace o obsahovém zaměření a strukturním uspořádání organizačního učení ve školách, o jeho aktérech a způsobech podpory. Zvláštní pozornost věnují autoři podpůrným faktorům organizačního učení a také některým morálním dilematům spojeným s vedením a řízením procesů organizačního učení ve školách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1