Number of the records: 1  

Když se školy učí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2013 - 196 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-210-6130-9 (brož.)
      Pol, Milan, - Author
     management školy  učící se organizace  základní školy
     kolektivní monografie
    Call numberC 358.730
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Když se školy učí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.730   

    Údaje o názvuKdyž se školy učí / Milan Pol ... [et al.]
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2013
    Fyz.popis196 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-210-6130-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002461830
    Poznámky500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Pol, Milan, 1961- (Autor)
    Předmět.hesla management školy * učící se organizace * základní školy - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091:005.25 , 005.336.4 , 373.3 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY

     Ferda, František, 1915-1991 - Autor
    Vyd. 1. - [Brno] : Lynx, 2013 - 111 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    ISBN 978-80-86787-67-1 (brož.)
     Ferda, František, 1915-1991
    20. století 1915-1991
    Když se školy učí
    Publikace se zabývá organizačním učením ve školách. Autoři nejdříve zmapovali dosavadní výzkumy a teorie spojené s organizačním učením obecně a specificky pak s organizačním učením ve školním prostředí – o tom pojednávají v úvodní kapitole. Poté informují o empirickém výzkumu, který se znalostí teorie a výzkumů provedli na základních školách v České republice. Pro tento účel byl využit smíšený výzkumný design – v kvalitativní fázi šlo o vícečetnou případovou studii, kvantitativní fáze proběhla cestou dotazníkového šetření. Tím se podařilo získat řadu významných poznatků o procesech organizačního učení a jejich vedení a řízení. Další části publikace tak přinášejí informace o obsahovém zaměření a strukturním uspořádání organizačního učení ve školách, o jeho aktérech a způsobech podpory. Zvláštní pozornost věnují autoři podpůrným faktorům organizačního učení a také některým morálním dilematům spojeným s vedením a řízením procesů organizačního učení ve školách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.