Number of the records: 1  

50 tajemství přesvědčování

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Goldstein, Noah J. - Author
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2014 - 240 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-265-0259-3 (brož.)
      Martin, Steve J. - Author   Cialdini, Robert B., - Author
     persuaze  rozhodování  komunikační dovednosti  sociální interakce
     příručky
    Call numberC 359.079
    Umístění 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    50 tajemství přesvědčování
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.11.2024)C 359.079 v1   

    Title statement50 tajemství přesvědčování / Noah J. Goldstein, Steve J. Martin a Robert B. Cialdini ; [překlad Vít Prokůpek]
    Varying form of titlePadesát tajemství přesvědčování
    Main entry-name Goldstein, Noah J. (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : BizBooks, 2014
    Phys.des.240 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-265-0259-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002608084
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalYes!
    Another responsib. Martin, Steve J. (Author)
    Cialdini, Robert B., 1945- (Author)
    Subj. Headings persuaze * rozhodování * komunikační dovednosti * sociální interakce
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.776.33 , 159.955.5 , 316.77:81'42 , 316.454.54 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    Document kindBOOKS
    50 tajemství přesvědčování
    Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné. Dozvíte se: - která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost - proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny - jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek - jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti - jakou roli hraje v přesvědčování kofein Pokud se do tématu budete chtít ponořit hlouběji, doporučujeme vám knihu Roberta Cialdiniho Vliv: síla přesvědčování a manipulace. Autor v ní mnohem podrobněji popisuje šest základních principů společenského vlivu, kterými jsou reciprocita, stálost, sociální vliv, sympatie, autorita a nedostatek. O autorech Dr. Noah J. Goldstein působí jako pedagog na The University of Chicago Graduate School of Business. Jeho vědecký výzkum a texty byly publikovány v mnoha předních časopisech věnovaných psychologii a podnikání. Steve J. Martin je ředitelem společnosti Influence at Work (Spojené království) a poskytuje trénink a poradenské služby založené na strategiích popsaných v knize. Dr. Robert B. Cialdini je profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University. Je nejcitovanějším expertem na světě v oblasti ovlivňování a přesvědčování a autorem průkopnické knihy Vliv, které se prodalo přes milion kusů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.