Number of the records: 1  

Historie mediální komunikace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Verner, Pavel, 1952- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013 - 192 s. : portréty, faksim. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7452-027-3 (brož.)
     dějiny žurnalistiky  dějiny žurnalistiky  mediální komunikace
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 350.940
    Umístění 070 - Žurnalistika. Tisk
    Historie mediální komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 350.940   

    Title statementHistorie mediální komunikace / Pavel Verner
    Main entry-name Verner, Pavel, 1952- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2013
    Phys.des.192 s. : portréty, faksim. ; 23 cm
    ISBN978-80-7452-027-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002438714
    NoteChronologický přehled
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings dějiny žurnalistiky * dějiny žurnalistiky - Česko * mediální komunikace
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 316.772.4 , 070(091) , (437.3) , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru070 - Žurnalistika. Tisk
    Document kindBOOKS
    Historie mediální komunikace
    Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenského Praha, se jedná o maximální možný a poněkud zjednodušující servis poznání vývoje mezilidské komunikace v mediální, éře od vynálezu knihtisku po současnost elektronických médií, v čase, kdy mluvíme o nadvládě médií (těch, kdo jimi disponují), tedy mediokracii. Práce s textem by měla spočívat především v pochopení souvislostí kontinuálnosti vývoje světa ve stále provázanějších souvislostech a při stále větším zapojení médií k prosazování zejména propagačních a propagandistických cílů různých subjektů stále globalizovanějšího světa. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.