Number of the records: 1  

Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sedláčková, Hana - Author
    Vyd. 1. - Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012 Praha (Česko) Wolters Kluwer Česká republika - 148 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7357-884-8 (brož.)
      Syslová, Zora, - Author   Štěpánková, Lucie - Author
     předškolní výchova  pedagogická diagnostika  vývojová psychologie  pedagogická evaluace
     kolektivní monografie
    Call numberC 349.655
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *15.09.2021)C 349.655   

    Title statementHodnocení výsledků předškolního vzdělávání / Hana Sedláčková, Zora Syslová, Lucie Štěpánková
    Main entry-name Sedláčková, Hana (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012 Praha (Česko) Wolters Kluwer Česká republika
    Phys.des.148 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7357-884-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002375652
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    Another responsib. Syslová, Zora, 1964- (Author)
    Štěpánková, Lucie (Author)
    Subj. Headings předškolní výchova * pedagogická diagnostika * vývojová psychologie * pedagogická evaluace
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 159.922 , 37.013.77 , 373.2 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
    Publikace je určena ředitelům a učitelům mateřských škol, ale také těm, kteří studují obory spojené s předškolní pedagogikou. Autorky přistupují k textu se snahou pomoci čtenáři pochopit smysl, účel a proces hodnocení pokroků dětí a ukázat, jak provádět diagnostické procesy s cílem naučit se odhalovat silné stránky dítěte a vycházet z nich při rozvoji jeho osobnosti. K problematice hodnocení výsledků přistupují z jiného úhlu pohledu než ostatní autoři známých publikací. Poznatky z vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a podporou rozvoje kompetencí stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.