Number of the records: 1  

Rozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Havel, Jiří, 1968- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 110 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5714-2 (brož.)
      Najvarová, Veronika, - Author
     funkční gramotnost  čtenářská gramotnost  děti školního věku  základní školy
     sborníky
    Call numberC 349.003
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Rozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 17.06.2024)C 349.003   

    Title statementRozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ / Jiří Havel, Veronika Najvarová a kol.
    Main entry-name Havel, Jiří, 1968- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Phys.des.110 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5714-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002368169
    NoteNa obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Najvarová, Veronika, 1980- (Author)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Other)
    Subj. Headings funkční gramotnost * čtenářská gramotnost * děti školního věku * základní školy
    Form, Genre sborníky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 37.03 , 028.1 , 316.346.32-053.5 , 373.3 , (082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Rozvíjení gramotnosti ve výuce na 1. stupni ZŠ
    Studijní texty přinášejí budoucím učitelům na 1. stupni základní školy širší náhled na problematiku gramotnosti. Objasňují význam dovedností čtení a psaní v životě žáka (člověka) a obsahují vybrané metody a formy rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti. První část objasňuje filozofii současného přístupu k budování základů gramotnosti. Ve druhé části jsou postupně komentovány jednotlivé složky funkční gramotnosti, která je na základních školách pravidelně posuzována v mezinárodních srovnávacích testech. Konečně třetí část obsahuje náčrt některých činností a metod, kterými můžeme gramotnostní kompetence rozvíjet téměř ve všech předmětech školního kurikula. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.