Number of the records: 1
Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
Hricová, Lenka - Author
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 203 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-5564-3 (brož.)
sluchově postižené děti sluchově postižené děti základní školy základní školy učitel a žák učitel a žák alternativní a augmentativní komunikace komunikační dovednosti
monografieCall number C 348.977 Umístění 376 - Speciální pedagogika Title statement Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu / Lenka Hricová Main entry-name Hricová, Lenka (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2011 Phys.des. 203 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5564-3 (brož.) National bibl. num. cnb002265035 Note 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstříky Language note Německé a anglické resumé Subj. Headings sluchově postižené děti - Česko * sluchově postižené děti - Německo * základní školy - Česko * základní školy - Německo * učitel a žák - Česko * učitel a žák - Německo * alternativní a augmentativní komunikace * komunikační dovednosti Form, Genre monografie Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 316.344.6-056.263-053.2 , 373.3 , 37.064.2 , 316.772-028.82 , 316.77:81'42 , (437.3) , (430) , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS Monografie se zabývá problematikou komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Zaměřuje se na analýzu komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku a učitelů na 1. stupni těchto základních škol. Odborná publikace je členěna do pěti kapitol. První z nich se podrobně zabývá komunikací osob se sluchovým postižením, druhá a třetí kapitola se věnují vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postižením v České republice a v Německu a poslední dvě kapitoly obsahují a popisují empirické výzkumné šetření – analýzu stavu komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1