Number of the records: 1  

Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rumpel, Petr, 1964- - Author
    [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 - 57 s. : il. (některé barev.) ; 30 cm
    ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.)
      Boruta, Tomáš - Author   Slach, Ondřej, - Author
     regionální rozvoj  rozvoj venkova  teritoriální marketing
     metodické příručky
    Call numberB 52.884v1
    Umístění 332 - Regionální ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníB 52.884v1   

    Title statementRegionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej
    Main entry-name Rumpel, Petr, 1964- (Author)
    Issue data[Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011
    Phys.des.57 s. : il. (některé barev.) ; 30 cm
    ISBN978-80-7368-904-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002373974
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Boruta, Tomáš (Author)
    Slach, Ondřej, 1981- (Author)
    Subj. Headings regionální rozvoj - Česko * rozvoj venkova - Česko * teritoriální marketing - Česko
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    UDC 332.055.2 , 711.3 , 332.146 , (437.3) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru332 - Regionální ekonomika
    Document kindBOOKS
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.