Number of the records: 1  

Podpora informační gramotnosti ve veřejných knihovnách - cesta k budoucnosti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Praha : Národní knihovna České republiky, 2006 - 112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7050-500-1 (brož.)
      Ressler, Miroslav, - Compiler   Houšková, Zlata, - Compiler
     informační gramotnost  vzdělávání  čtenářství  veřejné knihovny  veřejné knihovny  činnost knihoven  činnost knihoven
     studie  sborníky
    Call numberC 348.388
    Umístění 021/023 - Knihovnictví. Řízení a správa knihoven
    Podpora informační gramotnosti ve veřejných knihovnách - cesta k budoucnosti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 348.388   

    Title statementPodpora informační gramotnosti ve veřejných knihovnách - cesta k budoucnosti / uspořádal Miroslav Ressler ve spolupráci se Zlatou Houškovou
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Národní knihovna České republiky, 2006
    Phys.des.112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7050-500-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb001700397
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Ressler, Miroslav, 1943- (Compiler)
    Houšková, Zlata, 1953- (Compiler)
    Subj. Headings informační gramotnost * vzdělávání * čtenářství * veřejné knihovny - Česko * veřejné knihovny - Evropa * činnost knihoven - Česko * činnost knihoven - Evropa
    Form, Genre studie * sborníky
    Conspect021 - Funkce, význam a využívání knihoven
    UDC 37.03:024.5 , 37.0 , 028.1 , 027.4/.5 , 021 , (437.3) , (4) , (048.8) , (062.552)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200705/contents/nkc20061700397_1.pdf
    Ve volném výběru021/023 - Knihovnictví. Řízení a správa knihoven
    Document kindBOOKS
    Podpora informační gramotnosti ve veřejných knihovnách - cesta k budoucnosti
    Informační gramotnost lze chápat jako třetí úroveň gramotnosti. Elementární gramotnost je schopnost číst a psát, v sekundární (funkční) jde o porozumění přečteného. Rozvíjet informační gramotnost tedy znamená zvyšovat komunikační dovednosti s důrazem na výuku cizího jazyka i schopnosti pracovat s informačními technologiemi. Publikace přináší několik příspěvků o vývoji pojmu a příklady z praxe českých i zahraničních veřejných a vysokoškolských knihoven. Následují údaje ze sociologických výzkumů mezi českými čtenáři. Závěr tvoří výběrová bibliografie. Zdroj anotace: MLP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.