Number of the records: 1  

Matematická gramotnost ve výuce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011 - 71 s. : il., mapy ; 21 cm
    ISBN 978-80-86856-99-5 (brož.), ISBN 978-80-87000-97-7
      Nemčíková, Katarína - Author
     matematika  učivo základních škol  matematická gramotnost
     metodické příručky
    Call numberC 347.365
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 347.365   
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 347.365 v1   

    Title statementMatematická gramotnost ve výuce : metodická příručka / [kolektiv autorů Katarína Nemčíková ... et al.]
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV), divize VÚP, 2011
    Phys.des.71 s. : il., mapy ; 21 cm
    ISBN978-80-86856-99-5 (brož.)
    978-80-87000-97-7
    National bibl. num.cnb002344146
    Note500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Nemčíková, Katarína (Author)
    Subj. Headings matematika * učivo základních škol * matematická gramotnost
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect51 - Matematika
    UDC 37.015.31:51 , 51 , 373.3.016 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Výsledky mezinárodních výzkumů PISA a TIMSS dokládají výrazné zhoršení českých žáků v matematice. Jak by mohl učitel při hodinách matematiky postupovat, jaké metody práce a jaké úlohy pro žáky volit, aby se úroveň jejich matematické gramotnosti zvýšila? Odpověď je třeba hledat ve správném pochopení pojmu matematická gramotnost. Učitel matematiky by měl velmi dobře vědět, co se pod pojmem matematickágramotnost skrývá, jaké „matematické kompetence“ by měl u svých žáků rozvíjet. Na základě tohoto pochopení potom volí vhodnou vyučovací metodu a vhodné úlohy, které při vyučování bude využívat. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.