Number of the records: 1  

Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Švrčková, Marie - Author
    Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 - 242, [55] s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7464-020-9 (brož.) :
    21. století
     základní vzdělávání  základní vzdělávání  čtenářská gramotnost  čtení  vyučovací metody  pedagogický výzkum
     monografie  výzkumné zprávy
    Call numberC 346.655
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 346.655   

    Title statementKvalita počáteční čtenářské gramotnosti : výzkumná analýza a popis soudobého stavu / [Marie Švrčková]
    Main entry-name Švrčková, Marie (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataOstrava : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2011
    Phys.des.242, [55] s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7464-020-9 (brož.) : Kč 150,00
    National bibl. num.cnb002269741
    NoteNa rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzitě v Ostravě, katedra pedagogicky primárního a alternativního vzdělávání. Část. tištěno napříč. 200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Ostravská univerzita. Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání (Other)
    Subj. Headings 21. století * základní vzdělávání - Česko - 21. století * základní vzdělávání - země Evropské unie - 21. století * čtenářská gramotnost * čtení * vyučovací metody * pedagogický výzkum
    Form, Genre monografie * výzkumné zprávy
    Conspect028 - Čtení. Četba
    UDC 373.3 , 028.1 , 37.016:028-028.31 , 37.091.3 , 37.012 , (437.3) , (4) , (048.8) , (047.31)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Document kindBOOKS
    Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti
    Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula základního vzdělávání (po roce 2007) a zároveň prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Předkládaná práce nahlíží na problematiku kvality počáteční čtenářské gramotnosti v kontinuitě s fenoménem kompetencí. Strukturu publikace tvoří: 1. část teoretického konceptu vymezující základní pojmosloví řešené problematiky. 2. část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.