Number of the records: 1  

Jazykové reflexe některých aspektů konceptu "kontejneru-nádoby" v ruštině (s přihlédnutím k češtině)

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Korostenski, Jiří, 1954- - Author
    České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2011 - 251 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-86708-61-4 (brož.)
    Studia
     kognitivní lingvistika  ruština  čeština
     monografie
    Call numberC 345.816
    Umístění
    Jazykové reflexe některých aspektů konceptu "kontejneru-nádoby" v ruštině (s přihlédnutím k češtině)
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněC 345.816 P   

    Title statementJazykové reflexe některých aspektů konceptu "kontejneru-nádoby" v ruštině (s přihlédnutím k češtině) / Jiří Korostenski
    Main entry-name Korostenski, Jiří, 1954- (Author)
    Issue dataČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2011
    Phys.des.251 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-86708-61-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb002255717
    Ser.statement/add.entry Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studia
    Note150 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteČást. ruský text, anglická a ruská resumé
    Subj. Headings kognitivní lingvistika * ruština * čeština
    Form, Genre monografie
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    UDC 81'23 , 811.161.1 , 811.162.3 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština ; ruština
    Document kindBOOKS
    Jazykové reflexe některých aspektů konceptu "kontejneru-nádoby" v ruštině (s přihlédnutím k češtině)
    Hlavním cílem naší monografie bylo zdůvodnit na konkrétním materiálu ruského jazyka existenci prototypického jádra kategorie "nádoby" v ruském jazyce, které, podle našeho názoru, ovlivňuje představovou sféru konceptuálního schématu "kontejneru-nádoby" v jazykových reflexích, které jsou s ním spojeny, včetně otázek metaforizace z pohledu kognitivní lingvistiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.