Number of the records: 1  

Moderní marketingová komunikace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Přikrylová, Jana, 1951- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2010 - 303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-3622-8 (váz.)
    Expert
      Jahodová, Hana, - Author
     marketingová komunikace
     monografie
    Call numberC 341.939
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Moderní marketingová komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 341.939   

    Údaje o názvuModerní marketingová komunikace / Jana Přikrylová, Hana Jahodová
    Záhlaví-jméno Přikrylová, Jana, 1951- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2010
    Fyz.popis303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm
    ISBN978-80-247-3622-8 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002125053
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Jahodová, Hana, 1954- (Autor)
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:316.77 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102125053_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Moderní marketingová komunikace
    Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.