Number of the records: 1  

Významné české skladatelské instituce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    [Praha] : Institut Bohuslava Martinů, 2010 - 37 s. : barev. il., portréty, faksim., noty ; 24 cm
    ISBN 978-80-254-8802-7 (brož.)
      Březina, Aleš, - Author   Berná, Lucie, - Editor   Seyčková, Zoja, - Editor
     hudební instituce a organizace
     informační publikace
    Call numberC 341.371
    Umístění
    Významné české skladatelské instituce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidickájen prezenčněC 341.371   

    Title statementVýznamné české skladatelské instituce : jejich historie, poslání a projekty v letech 2010-2014 = Significant institutions of Czech composers : their history, mission and projects for the years 2010-2014 / [texty Aleš Březina ... et al. ; editorky Lucie Harasim Berná, Zoja Seyčková ; překlad Hilda Hearne]
    Par.titleSignificant institutions of czech composers
    Issue data[Praha] : Institut Bohuslava Martinů, 2010
    Phys.des.37 s. : barev. il., portréty, faksim., noty ; 24 cm
    ISBN978-80-254-8802-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb002150926
    Language noteSouběžný anglický text
    Another responsib. Březina, Aleš, 1965- (Author)
    Berná, Lucie, 1979- (Editor)
    Seyčková, Zoja, 1964- (Editor)
    Subj. Headings hudební instituce a organizace - Česko
    Form, Genre informační publikace
    Conspect78 - Hudba
    UDC 061.23:78 , (437.3) , (036)
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina
    Document kindBOOKS
    Významné české skladatelské instituce
    Jubilejní publikace představuje významné české skladatelské instituce zastupující díla Bedřicha Smetany, Antonína Dvořáka, Leoše Janáčka a Bohuslava Martinů a poukazuje na jejich bohatou historii, pestrou činnost a aktuální projekty. Seznamuje s jejich současnými zaměstnanci, právním statutem, způsobem financování a kontaktními údaji, a díky barevné fotodokumentaci i s jejich exteriéry i interiéry. Text je dvojjazyčný, česko-anglický. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.