Number of the records: 1  

Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kratochvílová, Jana, 1964- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 99 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-4948-2 (brož.)
      Havel, Jiří, - Author   Filová, Hana, - Author
     integrovaná výchova a vzdělávání  základní školy  pedagogická evaluace
     studie
    Call numberC 340.964
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.964   

    Title statementSebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol : analytická studie - výsledky rámce pro sebehodnocení podmínek vzdělávání / Jana Kratochvílová, Jiří Havel, Hana Filová
    Main entry-name Kratochvílová, Jana, 1964- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2009
    Phys.des.99 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
    ISBN978-80-210-4948-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002031503
    NoteNa obálce nad názvem: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, katedra pedagogiky. Část. tištěno napříč. Realizováno v rámci výzkumného záměru MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV. 200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Another responsib. Havel, Jiří, 1968- (Author)
    Filová, Hana, 1956- (Author)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Katedra pedagogiky (Other)
    Subj. Headings integrovaná výchova a vzdělávání - Česko * základní školy - Česko * pedagogická evaluace - Česko
    Form, Genre studie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.043.2 , 373.3 , 37.011/.012 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102031503_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
    Tato analytická studie je součástí výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu, realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. V rámci dílčího interního projektu jsme se v období let 2007–2009 zaměřili na obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a na podmínky, které školy deklarují dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Současně jsme realizovali výzkum, který se zabývá sebehodnocením podmínek inkluzivního vzdělávání škol a expertním jednáním učitele ve výuce s akcentem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: didaktický profil – volba strategií, metod, forem práce, principů, pomůcek a opatření učitele při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.