Number of the records: 1  

Normální je nekouřit

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 104 s. : il. + Diplom + Pexeso
    ISBN 978-80-210-5021-1 (kroužková vazba)
     vzdělávací programy  základní školy  výchova ke zdraví  boj proti kouření
     pracovní listy  metodické příručky
    Call numberB 45.826/5
    Umístění 613.8 - Hygiena nervové soustavy. Zdraví a etika. Závislosti
    Normální je nekouřit
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníB 45.826/5   

    Údaje o názvuNormální je nekouřit : program podpory zdraví a prevence kouření pro mladší školní věk (7-11 let). V. díl, Pro 5. třídu základní školy / kolektiv autorů
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2009
    Fyz.popis104 s. : il. + Diplom + Pexeso
    ISBN978-80-210-5021-1 (kroužková vazba)
    PoznámkyPod názvem: Pedagogická a Lékařská fakulta MU Brno, Liga proti rakovině Praha
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Masarykova univerzita. Lékařská fakulta (Jiná role)
    Liga proti rakovině Praha (Jiná role)
    Předmět.hesla vzdělávací programy - Česko * základní školy - Česko * výchova ke zdraví * boj proti kouření
    Forma, žánr pracovní listy * metodické příručky
    Konspekt613 - Hygiena. Lidské zdraví
    MDT 351.761.2 , 613:37.03 , 373.3 , (437.3) , 37.091.214 , (072) , (076.1)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru613.8 - Hygiena nervové soustavy. Zdraví a etika. Závislosti
    Druh dok.KNIHY
    Normální je nekouřit
    Metodické materiály zaměřené na podporu zdravého životního stylu a prevenci kouření u dětí 1.-5. ročníku základních škol. I. díl. Pro 1. třídu základní školy. II. díl. Pro 2. třídu základní školy. III. díl. Pro 3. třídu základní školy. IV. díl. Pro 4. třídu základní školy. V. díl. Pro 5. třídu základní školy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.