Number of the records: 1  

Inkluzivní vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hájková, Vanda, 1964- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2010 - 217 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-3070-7 (brož.) :
    Pedagogika
      Strnadová, Iva, - Autor
     integrovaná výchova a vzdělávání  děti se zdravotním postižením
     příručky
    SignaturaC 339.172
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Inkluzivní vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 20.11.2024)C 339.172   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 02.12.2024)C 339.172 v1   

    Údaje o názvuInkluzivní vzdělávání / Vanda Hájková, Iva Strnadová
    Záhlaví-jméno Hájková, Vanda, 1964- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2010
    Fyz.popis217 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-3070-7 (brož.) : 299.00 Kč
    Číslo nár. bibl.cnb002104736
    Edice Pedagogika (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky
    Dal.odpovědnost Strnadová, Iva, 1977- (Autor)
    Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání * děti se zdravotním postižením
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.3 - Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny
    MDT 37.043.2 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Inkluzivní vzdělávání
    Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost – pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.