Number of the records: 1
Hájková, Vanda, 1964- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Grada, 2010 - 217 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-3070-7 (brož.) :
Pedagogika
Strnadová, Iva, - Autor
integrovaná výchova a vzdělávání děti se zdravotním postižením
příručkySignatura C 339.172 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Inkluzivní vzdělávání / Vanda Hájková, Iva Strnadová Záhlaví-jméno Hájková, Vanda, 1964- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Grada, 2010 Fyz.popis 217 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-247-3070-7 (brož.) : 299.00 Kč Číslo nár. bibl. cnb002104736 Edice Pedagogika (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky Dal.odpovědnost Strnadová, Iva, 1977- (Autor)
Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání * děti se zdravotním postižením Forma, žánr příručky Konspekt 316.3 - Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny MDT 37.043.2 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost – pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV). Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1