Number of the records: 1  

Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Janík, Tomáš, 1977- - Author
    1. vyd. - Brno : Paido, 2009 - 119 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-186-7 (brož.)
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
     pedagogické dovednosti  předmětová didaktika  kurikulum
    didaktické znalosti obsahu
     studie
    Call numberC 337.712
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.712   

    Title statementDidaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání / Tomáš Janík
    Main entry-name Janík, Tomáš, 1977- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido, 2009
    Phys.des.119 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-186-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb001967497
    Edition Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 15
    Note200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headingsdidaktické znalosti obsahu
    Subj. Headings pedagogické dovednosti * předmětová didaktika * kurikulum
    Form, Genre studie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.321 , 37.016.026 , 37.016 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20091967497_1.pdf
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání
    Monografie pojednává o konceptu pedagogical content knowledge – didaktické znalosti obsahu, který byl na vědeckou scénu uveden koncem 80. let 20. století Lee S. Shulmanem. V průběhu dvou desetiletí se etabloval nejen v oborových didaktikách a kurikulárním výzkumu a vývoji, ale také v oblasti učitelského vzdělávání. Koncept didaktické znalosti obsahu je zde představen v souvislosti s hledáním odpovědi na otázku, jakými kompetencemi a znalostmi by měl být vybaven učitel. Motiv propojení oborového a zprostředkujícího, jenž stojí v pozadí tohoto konceptu, je v knize sledován formou historického exkursu. V návaznosti na to je podán přehled o výzkumech zaměřených na didaktické znalosti obsahu a o metodologických problémech, s nimiž jsou tyto výzkumy spojeny. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.