Number of the records: 1  

Krizové řízení podniku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Zuzák, Roman, 1947- - Author
    2., aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 253 s. : il., formuláře ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-3156-8 (váz.)
    Expert
      Fejfarová, Martina, - Author
     krizový management
     příručky
    Call numberC 336.342
    Umístění 005.9 - Administrativa. Spisová služba. Finanční management
    Krizové řízení podniku
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 336.342   

    Title statementKrizové řízení podniku / Roman Zuzák, Martina Königová
    Main entry-name Zuzák, Roman, 1947- (Author)
    Edition statement2., aktualiz. a rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2009
    Phys.des.253 s. : il., formuláře ; 25 cm
    ISBN978-80-247-3156-8 (váz.)
    National bibl. num.cnb001991437
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglický souhrn
    Another responsib. Fejfarová, Martina, 1979- (Author)
    Subj. Headings krizový management
    Form, Genre příručky
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005.931 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.9 - Administrativa. Spisová služba. Finanční management
    Document kindBOOKS
    Krizové řízení podniku
    Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků, v důsledku havárie, ekologické katastrofy nebo skandálu. Odhaduje se, že kolem 90 % podnikových krizí způsobuje management podniku svým rozhodováním nebo nepřipraveností na vznik krize. Kniha je zaměřena především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminování možnosti vzniku krize, a pokud krize v podniku vznikne, tak aby byla identifikována ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje, čímž se zvyšuje úspěšnost vyvedení podniku z krize. Dozvíte se možné postupy pro vytváření systémů včasného varování, krizových scénářů a plánů či pro krizovou komunikaci. Kniha je určena především manažerům a podnikatelům, a také studentům ekonomických fakult vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.