Number of the records: 1  

Pedagogická encyklopedie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2009 - 935 s.
    ISBN 978-80-7367-546-2 (váz.)
      Průcha, Jan, - Editor   Janík, Tomáš, - Consultant   Rabušicová, Milada, - Consultant
     pedagogika  pedagogika
     encyklopedie
    Call numberB 50.015
    Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání
    Pedagogická encyklopedie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 50.015   

    Title statementPedagogická encyklopedie / editor Jan Průcha ; konzultanti projektu Tomáš Janík, Milada Rabušicová
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2009
    Phys.des.935 s.
    ISBN978-80-7367-546-2 (váz.)
    National bibl. num.cnb001929341
    NoteSeznam zkratek
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Průcha, Jan, 1934-2021 (Editor)
    Janík, Tomáš, 1977- (Consultant)
    Rabušicová, Milada, 1956- (Consultant)
    Subj. Headings pedagogika * pedagogika - Česko
    Form, Genre encyklopedie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC (437.3) , 37.01 , (031)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Pedagogická encyklopedie
    První souborná encyklopedie v oboru vzdělávání po více než 60 letech. Reprezentativní dílo současné české pedagogické vědy poskytuje systematický přehled základních složek vzdělávacího systému a přináší poznatky o způsobech a produktech edukace, o populaci žáků, studentů a učitelů atd. Objasňuje aktuální problémy vzdělávacího systému a zabývá se pedagogickou vědou, výzkumem a jejich vztahy k praxi. Na zpracování encyklopedie se podílelo přes 100 českých pedagogických odborníků z vysokých škol, z MŠMT i z jiných pedagogických pracovišť. Je určena především studentům pedagogických, psychologických, sociologických a jiných oborů, pedagogům a odborné veřejnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.