Number of the records: 1  

Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hloušková, Lenka, 1972- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2008 - 106 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-4813-3
     kultura školy  management školy  pedagogický výzkum
     monografie
    Call numberC 334.549
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 334.549   

    Title statementProměna kultury školy v pedagogických diskurzech / Lenka Hloušková
    Main entry-name Hloušková, Lenka, 1972- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2008
    Phys.des.106 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-4813-3
    National bibl. num.cnb001931576
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 100 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Masarykova univerzita. Filozofická fakulta
    Subj. Headings kultura školy * management školy * pedagogický výzkum
    Form, Genre monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 373/378:005.73 , 37.091:005.25 , 37.012 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech
    Kniha je vedena otázkou: co je to kultura školy. Tento relativně nový a celkem frekventovaný pedagogický pojem je nahlížen skrze čtyři pedagogické diskurzy: diskurz pedagogické terminologie, diskurz základního pedagogického výzkumu, diskurz aplikovaného pedagogického výzkumu a diskurz vzdělávací politiky. Je zajímavé, že každý z uvedených diskurzů přináší svou odpověď na základní otázku, a tak v duchu Foucaultova předpokladu, že diskurzy rodí své objekty, můžeme potvrdit, že pedagogické diskurzy utvořily kulturu školy jako novou manipulovatelnou empirickou skutečnost, která zasahuje do fungování našich škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.