Number of the records: 1  

Kurikulum v současné škole

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Maňák, Josef, 1924-2019 - Author
    1. vyd. - Brno : Paido, 2008 - 127 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-175-1
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
      Janík, Tomáš, - Author   Švec, Vlastimil, - Author
     kurikulum  základní školy  vzdělávací reformy  vzdělávací politika
     monografie
    Call numberC 333.791
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Kurikulum v současné škole
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 333.791   

    Title statementKurikulum v současné škole / Josef Maňák, Tomáš Janík, Vlastimil Švec
    Main entry-name Maňák, Josef, 1924-2019 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido, 2008
    Phys.des.127 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-175-1
    National bibl. num.cnb001849764
    Edition Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 12
    NoteNa obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu. 400 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Janík, Tomáš, 1977- (Author)
    Švec, Vlastimil, 1947- (Author)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Centrum pedagogického výzkumu
    Subj. Headings kurikulum * základní školy * vzdělávací reformy * vzdělávací politika
    Form, Genre monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.016 , 373.3 , 37.014.3 , 37.014.5 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Kurikulum v současné škole
    Monografie shrnuje výsledky několikaletého zkoumání kurikulární problematiky, na němž se podílel značný počet odborníků z České republiky i ze zahraničí. V první části monografie se věnuje pozornost pojetí kurikula a jeho obsahové stránce, dále se sleduje průnik kurikula do školských dokumentů a inspirace se hledají také ve výzkumech amerických, německých a českých. Aktuální poznatky o kurikulu směrem k žákovi a učiteli se přímo orientují na podporu našeho současného reformního úsilí a mohou být podnětem ke zkvalitnění edukační praxe. Čtenáře oslovuje vizuální zpracování problematiky (schémata a tabulky), orientaci v textu usnadňuje rejstřík a bohatá odkazová literatura má podpořit vážnější zájemce k vlastnímu zkoumání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.