Number of the records: 1  

Jak zákazník vnímá reklamu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Du Plessis, Erik - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, c2007 - xi, 215 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.)
     reklama a propagace  psychologie reklamy  emoce
     studie
    Call numberC 332.320
    Umístění
    Jak zákazník vnímá reklamu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 332.320   

    Title statementJak zákazník vnímá reklamu / Erik du Plessis ; [překlad Vilém Jungmann]
    Main entry-name Du Plessis, Erik (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, c2007
    Phys.des.xi, 215 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-1456-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001711205
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalAdvertised mind
    Subj. Headings reklama a propagace * psychologie reklamy * emoce
    Form, Genre studie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 159.98:659.1 , 159.942 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Jak zákazník vnímá reklamu
    Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic. Publikace: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu, abychom se dostali co nejúsporněji k cíli, jak funguje křivka učení a jak křivka zapomnění, jakou roli hrají v reklamě emoce ad. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.